Solidny wózek podnośnikowy z konwerterem momentu obrotowego firmy Baoli zapewnia użytkownikom niezawodną wydajność i imponujące wyniki produktywności — a wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu środowiska wolnego od ciężkich spalin. Dowiedz się więcej o wózkach Baoli, które doskonale sprawdzają się w ciężkich warunkach przemysłowych, kontaktując się z naszym specjalistą.
Automatyczna skrzynia biegów (standard dla D +, opcjonalnie dla D basic).
Odporna na uderzenia osłona PC. (dostępne tylko dla D +).
Wyjmowana kabina z amortyzacją do łatwej naprawy remontowej.
Zintegrowany moduł sterujący zapewniający niezawodny system elektryczny i łatwą diagnozę
Przyjazny dla operatora interfejs. Kokpit pokryty tworzywem sztucznym, w porównaniu z serią CPCD, jest o 5 cm większy w przestrzeni nożnej.
W porównaniu z serią CPCD odległość masztu wzrasta z 490 mm do 508 mm.
Między kabiną a podwoziem znajdują się 4 gumowe amortyzatory minimalizujące wibracje.
Zewnętrzny zawias pokrywy jest przyjazny w obsłudze i zapewnia 90 stopniowy kąt otwarcia.
Regulowana kolumna kierownicy (zdjęcie jako D+ w celach informacyjnych).
Specjalnie zaprojektowany przedni błotnik do łatwej modyfikacji.
Przeciwwaga zakrzywiona w dół.
* Dostępne tylko dla D +
Zespolone oświetlenie tylne jako standardowa specyfikacja D +, o większej liczbie funkcji.
ułatwiają kierowcy wsiadanie / wysiadanie z wózka.
Technologia malowania konstrukcji opracowana przez KION pomaga poprawić bezpieczeństwo. Dodatkowo jest łatwa do zaprasowania.
Europejski układ dźwigni bocznych.
Izolator pokrywy silnika służy dalszej redukcji hałasu, poziom hałasu jest zgodny z normą CE i UL.
Poprawiający wydajność pracy (standard dla D +, opcjonalnie dla D basic).
Model | KBD15 | KBD18 | KBD20 | KBD25 | KBD30 | KBD35 |
---|---|---|---|---|---|---|
Typ napędu | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel |
Pozycja operatora | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący |
Silnik | ISUZU Engine | ISUZU Engine | ISUZU Engine | Mitsubishi Engine | Mitsubishi Engine | Mitsubishi Engine |
Udźwig Q [kg] | 1500 | 1800 | 2000 | 2500 | 3000 | 3500 |
Odległość środka ciężkości C [mm] | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Masa wózka [kg] | 3040 | 3210 | 3280 | 3950 | 4400 | 4880 |
Kąt pochylenia masztu przód/tył
(α/β) [st] | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° |
Wysokość masztu w stanie złożonym h1 [mm] | 2002 | 2002 | 2002 | 2080 | 2080 | 2230 |