Elektryczne 4-kołowe wózki podnośnikowe serii KBE z zasilaniem 48 V gwarantują wydajność, oszczędność użytkowania oraz wysoką wytrzymałość i niezawodność.
Są dostępne w wersjach z udźwigiem 1500kg, 1800kg, 2000kg i 2500kg, zapewniają doskonałą sterowność i są wyposażone w automatyczne hamowanie elektryczne po zwolnieniu pedału gazu, dzięki czemu część energii hamowania jest odzyskiwana i oddawana do akumulatora w postaci energii elektrycznej.
Zastosowano w nich najwyższej klasy komponenty elektroniczne. Silniki trakcyjne i podnośnikowe są produkowane przez włoską firmę SME, uznanego światowego producenta wysokiej jakości silników. SME produkuje również elektroniczny sterownik, „serce” wózka podnośnikowego, który dokładnie kontroluje każdą funkcję wózka i zapewnia wysoką wydajność, która jest charakterystyczna dla tej serii.
1. Pełne AC zarówno dla trakcji, jak i hydrauliki.
2. Korpus silnika ze stopu, doskonały w wymianie ciepła.
3. Komponent i zaprojektowany do intensywnego użytkowania.
Niezawodny pod względem wydajności i szybszej reakcji.
Przykręcana bateria jest łatwa w konserwacji.
Wielofunkcyjna platforma operacyjna zapewnia wygodę jazdy.
Zaokrąglona przeciwaga dla lepszej widoczności
Standardowy hak UL zapewnia światowej klasy bezpieczeństwo i trwałość
Standardowa ładowarka KION o wysokiej niezawodności
Technologia malowania konstrukcji opracowana przez KION pomaga poprawić bezpieczeństwo. Dodatkowo jest łatwa do zaprasowania.
Hamulce tarczowe z olejem umożliwiają doskonałe hamowanie i wymagają rzadkiej konserwacji.
Przekładnia ZF zapewnia większą trwałość
i niezawodność.
Model | KBE 15 | KBE 18 | KBE 20 | KBE 25 |
---|---|---|---|---|
Typ napędu | Elektryczny 48 V (AC) | Elektryczny 48 V (AC) | Elektryczny 48 V (AC) | Elektryczny 48 V (AC) |
Pozycja operatora | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący |
Udźwig Q [kg] | 1500 | 1800 | 2000 | 2500 |
Odległość środka ciężkości C [mm] | 500 | 500 | 500 | 500 |
Masa wózka [kg] | 3060 | 3260 | 3860 | 4120 |
Kąt pochylenia masztu przód/tył (α/β) [st] | 6°/12° | 6°/12° | 6°/10° | 6°/10° |
Wysokość masztu w stanie złożonym h1 [mm] | 1995 | 1995 | 2050 | 2050 |